Saturday, July 16, 2011

Seni mengait dan jahitan bil 1

Assalamualaikum semua.......hari ini saya nak kongsikan minat saya ... saya memang berminat dalam seni  mengait dan menjahit crosstitch ini sejak saya masih di bangku sekolah lagi...sebelum ni banyak yang saya sudah cuba buat ... seperti set kasut bayi dan topi, beg sandang, baju kurung yang di kait dan juga kotak tisu ..Juga saya ade mempunyai koleksi corak crostitch .....Ini adalah salah satunya foto
yang masih ada dalam simpanan saya.... yang selebihnya kebanyakannya saya sedekahkan untuk kawan2 .....

Corak ini masih belum sempat ku siapkan  lagi... kesibukan mengurus rumahtangga dan juga kekerapan tuntutan pindah menyebabkan ianya tertangguh.....














Semoga dengan ini, kawan2 boleh la mendapat idea ...... Selamat mencuba.....













No comments: